Dat is heel afhankelijk van de bezorger en voor welk bedrijf deze werkt. Als het via de TNT gaat, kan je het over de hele dag verwachten. Maar bijvoorbeeld via de GLS o.i.d. kan je het tussen 8 en 17u verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan eigenlijk over de hele werkdag of soms nog in de avond.
's Morgens moet de post eerst worden gesorteerd dus voor een uur of tien zal er niet zo vaak worden bezorgd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pakketten kunnen de hele dag bezorgd worden. Soms kun je via 'track & trace' je pakket volgen. Dan weet je dat het pakket onderweg is en die dag bezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit veel verschil in maar ik bestel regelmatig wat bij webshops en ben de afgelopen 3 jaar 2 keer verhuist. Alle 3 mijn huizen/kamers kregen eind van de middag (16:00 - 18:00) de TNT pakket bezorg dienst aan de deur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is geloof ik afhankelijk van hoe dicht je bij het post sorteer centrum woont. hoe dichterbij je woont, hoe later ze het brengen. tenminste, dit is wat een pakket bezorger mij ooit vertelde. ze rijden namelijk als eerst naar het verste punt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt een beetje van jouw bezorger af. Je hebt meestal een vaste bezorgen die een vaste route rijdt. Bij mij komt hij ook altijd tussen 1600 en 1800 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is geen eensluidend antwoord op te geven. Want het hangt er van af waar je woont, hoeveel pakketten er rond gebracht moeten worden, wat de route is van de postbesteller.

Waar ik woon is het voor elven of na vieren. Meestal.